Jelentkezz Most!

Jelentkezz erre az állásra, és 72 órán belül visszajelzünk a következő lépéssel kapcsolatban.

Jelentkezés most!

Mi a CLA?

Tudj meg többet ügynökségünkről, mielőtt csatlakozol hozzánk.

Vissza a kezdőoldalra

PPC szakértő

hibrid

PPC

heti 20 óra, heti 30 óra, heti 40 óra

Pozíció részletei

Egy kisebb, pár fős, magyar tulajdonú kreatív/márka ügynökség vagyunk. Idei évben vártnál jobban kezdtünk növekedni, így több területen szeretnénk bővíteni csapatunkat. Ez a leírás a Hirdetéskezelő/ PPC szakértő lehetőségről fog most szólni. Alapvetően egyelőre “csak” részmunkaidőben keresünk valaki 20-30 órában, viszont várhatóan ez felmehet 40 órára, vagy amennyiben te maradnál részmunkaidőben, akkor természetesen felvennénk melléd egy újabb csapattagot. Amennyiben nem passzol hozzád, de ismersz valakit hálás lennék, ha megjelölnéd a poszt alatt, vagy átdobnád neki a poszt elérhetőségét. (előre is köszönöm!)

Feladatok

  1. Facebook és Google hirdetési kampányok tervezése és kivitelezése: A kampányok teljes folyamatának menedzselése az ötlettől a megvalósításig.
  2. Célközönség meghatározása és szegmentálása
  3. Hirdetések elemeinek kezelése: Szövegek, képek, videók és egyéb tartalmak összeállítása és optimalizálása a platformok követelményeinek megfelelően.(A kreatív tartalmakat nem te készíted, arra van csapat, neked “csak” briefelni kell őket)
  4. Kampányok teljesítményének mérése és elemzése
  5. A/B tesztek végrehajtása
  6. Költségvetések kezelése
  7. Riportok készítése és prezentálása: Kampányeredmények rendszeres összegzése és prezentálása a vezetőség vagy az ügyfelek felé.
  8. Trendek követése: A digitális hirdetési trendek és platform frissítések követése a versenyelőny fenntartása érdekében.

Szakmai kritériumok

  1. Hasonló területen szerzett tapasztalat: Legalább 2-3 év tapasztalat Facebook és Google hirdetések kezelésében.
  2. Facebook Ads és Google Ads platformok alapos ismerete: Részletes tudás a kampányok beállításáról, optimalizálásáról, mérési és elemzési eszközökről.
  3. Elemzői készségek: Képesség a hirdetési adatok értelmezésére és elemzésére, KPI-k (kulcsteljesítmény mutatók) alapján történő következtetések levonására.
  4. Hirdetési eszközök használata: Gyakorlati tapasztalat olyan eszközökben, mint a Google Analytics, Tag Manager, Looker, CAPI/Pixel, stb.
  5. Egyéb Integrációk ismerete (pl webes - WP, Shoprenter stb.)
  6. Célzási és szegmentálási stratégiák ismerete: Részletes tudás a megfelelő célcsoportok kialakításáról és szegmentálásáról mindkét platformon.
  7. Kreatív szemléletmód: Képesség hatékony, figyelemfelkeltő hirdetések létrehozására (brief szinten - kreatív oldalon)
  8. A/B tesztelési ismeretek: Tapasztalat a hirdetési variációk tesztelésében és az eredmények elemzésében.
  9. Költségkeret-tervezési tapasztalat: Képesség kampányok költségvetésének tervezésére és annak optimalizálására a maximális eredmény érdekében.
  10. Időgazdálkodási készségek: Képesség egyszerre több kampány kezelésére és határidők betartására.
  11. Kommunikációs készségek: Eredmények és javaslatok prezentálása a csapat vagy ügyfelek számára.

Emberi kritériumok

  1. Folyamatos ön- és szakmai fejlődés
  2. Téma iránti szenvedély
  3. Csapatjátékos vagy - hosszútávra számítunk rád
  4. Hosszútávban gondolkodsz
  5. 100% felelősségvállalás
  6. Tudd kezelni, ha nagy mennyiségben hasonló (de eltérő témájú) feladat vár első körben
  7. Nagy projekteknél ne csak szemlélője legyél, hanem merj és képes is legyél bekapcsolódni
  8. Alázat szakmailag és emberileg
  9. Nem riasztanak el az új típusú problémák
  10. Jól tartod a határidőket
  11. Barátaid, ismerőseid kitartónak tartanak

További előnyök

  1. Kezeltél már havi 1M feletti havi büdzsét felületenként
  2. Vannak hivatalos Cert.-jeid
  3. Kezeltél már Webinár kampányokat
  4. Termék alapú kampányokban tapasztalt és eredményes vagy
  5. Tudod mi a különbség a hirdetés és a kampány között
  6. Könnyen értelmezhető mérési felületeket tudsz összerakni(google család), illetve hasonlóan értékes riportokat tudsz készíteni (excel).
  7. SEO tudás és gyakorlati, bevethető tapasztalat - Ha van ilyen ezt nagyon emeld ki 🙂
  8. Van komplett kampány stratégia tervezői képességed és tapasztalatod

Mit adunk Mi

  1. Szakmai fejlődés: magyar és külföldi ügyfelek + képzéseket biztosítunk próbaidő után
  2. Korrekt bérezést 
  3. Olyan eszközöket, amelyeken gördülékeny a mindennapi munkavégzés
  4. Folyamatosan növekvő és fejlődő ügynökség aktív részese lehetsz sőt, 1-2 éven belül saját csapatod lehet(ha szeretnél)
  5. TOP ügyfeleket és projektek, akik saját szakterületükön mind mind kiváló szakemberek
  6. Szakmai támogatást a vezetődtől
  7. Dedikált ügyfelek akikkel csak Te fogalkozol, így részese lehetsz a fejlődésüknek.
  8. Kellemes légkörű iroda, ahol minden adott a hatékony munkavégzéshez (április)

Mi nem okés nekünk

  1. Alapvetően a fentiek ellentéte 🙂
  2. Nem vagy hajlandó új ismeretek elsajátítására
  3. “jóvanazúgy” szemlélet, az ügyfél úgy se veszi észre

Jelentkezz ha

  1. Amennyiben a fenti leírásban min. 75%-ban magadra ismertél és hajlandó vagy hozzátenni rövid időn belül a maradék 25%-ot is
  2. Amennyiben nem riadsz meg a kihívásoktól nagyooooooon hosszúúúúúú ideig sem

Jelentkezem az állásra!