heti 20 óra, heti 30 óra, heti 40 óra
Egy kisebb, pár fős, magyar tulajdonú kreatív/márka ügynökség vagyunk.
Idei évben vártnál jobban kezdtünk növekedni, így több területen szeretnénk bővíteni csapatunkat.
Ez a leírás a Hirdetéskezelő/ PPC szakértő lehetőségről fog most szólni.
Alapvetően egyelőre “csak” részmunkaidőben keresünk valaki 20-30 órában, viszont várhatóan ez felmehet 40 órára, vagy amennyiben te maradnál részmunkaidőben, akkor természetesen felvennénk melléd egy újabb csapattagot.
Amennyiben nem passzol hozzád, de ismersz valakit hálás lennék, ha megjelölnéd a poszt alatt, vagy átdobnád neki a poszt elérhetőségét. (előre is köszönöm!)
Feladatok
- Facebook és Google hirdetési kampányok tervezése és kivitelezése: A kampányok teljes folyamatának menedzselése az ötlettől a megvalósításig.
- Célközönség meghatározása és szegmentálása
- Hirdetések elemeinek kezelése: Szövegek, képek, videók és egyéb tartalmak összeállítása és optimalizálása a platformok követelményeinek megfelelően.(A kreatív tartalmakat nem te készíted, arra van csapat, neked “csak” briefelni kell őket)
- Kampányok teljesítményének mérése és elemzése
- A/B tesztek végrehajtása
- Költségvetések kezelése
- Riportok készítése és prezentálása: Kampányeredmények rendszeres összegzése és prezentálása a vezetőség vagy az ügyfelek felé.
- Trendek követése: A digitális hirdetési trendek és platform frissítések követése a versenyelőny fenntartása érdekében.
Szakmai kritériumok
- Hasonló területen szerzett tapasztalat: Legalább 2-3 év tapasztalat Facebook és Google hirdetések kezelésében.
- Facebook Ads és Google Ads platformok alapos ismerete: Részletes tudás a kampányok beállításáról, optimalizálásáról, mérési és elemzési eszközökről.
- Elemzői készségek: Képesség a hirdetési adatok értelmezésére és elemzésére, KPI-k (kulcsteljesítmény mutatók) alapján történő következtetések levonására.
- Hirdetési eszközök használata: Gyakorlati tapasztalat olyan eszközökben, mint a Google Analytics, Tag Manager, Looker, CAPI/Pixel, stb.
- Egyéb Integrációk ismerete (pl webes - WP, Shoprenter stb.)
- Célzási és szegmentálási stratégiák ismerete: Részletes tudás a megfelelő célcsoportok kialakításáról és szegmentálásáról mindkét platformon.
- Kreatív szemléletmód: Képesség hatékony, figyelemfelkeltő hirdetések létrehozására (brief szinten - kreatív oldalon)
- A/B tesztelési ismeretek: Tapasztalat a hirdetési variációk tesztelésében és az eredmények elemzésében.
- Költségkeret-tervezési tapasztalat: Képesség kampányok költségvetésének tervezésére és annak optimalizálására a maximális eredmény érdekében.
- Időgazdálkodási készségek: Képesség egyszerre több kampány kezelésére és határidők betartására.
- Kommunikációs készségek: Eredmények és javaslatok prezentálása a csapat vagy ügyfelek számára.
Emberi kritériumok
- Folyamatos ön- és szakmai fejlődés
- Téma iránti szenvedély
- Csapatjátékos vagy - hosszútávra számítunk rád
- Hosszútávban gondolkodsz
- 100% felelősségvállalás
- Tudd kezelni, ha nagy mennyiségben hasonló (de eltérő témájú) feladat vár első körben
- Nagy projekteknél ne csak szemlélője legyél, hanem merj és képes is legyél bekapcsolódni
- Alázat szakmailag és emberileg
- Nem riasztanak el az új típusú problémák
- Jól tartod a határidőket
- Barátaid, ismerőseid kitartónak tartanak
További előnyök
- Kezeltél már havi 1M feletti havi büdzsét felületenként
- Vannak hivatalos Cert.-jeid
- Kezeltél már Webinár kampányokat
- Termék alapú kampányokban tapasztalt és eredményes vagy
- Tudod mi a különbség a hirdetés és a kampány között
- Könnyen értelmezhető mérési felületeket tudsz összerakni(google család), illetve hasonlóan értékes riportokat tudsz készíteni (excel).
- SEO tudás és gyakorlati, bevethető tapasztalat - Ha van ilyen ezt nagyon emeld ki 🙂
- Van komplett kampány stratégia tervezői képességed és tapasztalatod
Mit adunk Mi
- Szakmai fejlődés: magyar és külföldi ügyfelek + képzéseket biztosítunk próbaidő után
- Korrekt bérezést
- Olyan eszközöket, amelyeken gördülékeny a mindennapi munkavégzés
- Folyamatosan növekvő és fejlődő ügynökség aktív részese lehetsz sőt, 1-2 éven belül saját csapatod lehet(ha szeretnél)
- TOP ügyfeleket és projektek, akik saját szakterületükön mind mind kiváló szakemberek
- Szakmai támogatást a vezetődtől
- Dedikált ügyfelek akikkel csak Te fogalkozol, így részese lehetsz a fejlődésüknek.
- Kellemes légkörű iroda, ahol minden adott a hatékony munkavégzéshez (április)
Mi nem okés nekünk
- Alapvetően a fentiek ellentéte 🙂
- Nem vagy hajlandó új ismeretek elsajátítására
- “jóvanazúgy” szemlélet, az ügyfél úgy se veszi észre
Jelentkezz ha
- Amennyiben a fenti leírásban min. 75%-ban magadra ismertél és hajlandó vagy hozzátenni rövid időn belül a maradék 25%-ot is
- Amennyiben nem riadsz meg a kihívásoktól nagyooooooon hosszúúúúúú ideig sem
Jelentkezem az állásra!