Turbózd fel az apartmanod vagy a vendégházad forgalmát egy automatizált rendszerrel. A nyár nálad is szóljon a pihenésről, az általunk épített rendszer helyetted dolgozik!
Automatizált foglalás, jutalékok nélkül? Olyan saját rendszert építünk, ami helyetted dolgozik, mindezt rejtet költségek nélkül
Komplex foglaló rendszer, amit még a repeciós kolléga is játszi könnyedén kezel. Az általunk épített felülettel mindez lehetséges
Neked nincs más dolgod, mint résztvenni a draft workshopon. Mi az információkat feldolgozzuk azokat és folyamatosan magas minőségben kidolgozzuk a rendszeredet!
Egyedi módszertannal felmérjük, hogy milyen rendszer számodra a leghatékonyabb felület, amely kevesebb kitettséget és adminisztrációt fog neked jelenteni.
Igényedet átlagosan 10 héten belül már át is adjuk a számodra. Így bátran tervezheted kampányaidat és fejlesztéseidet.
Minden felületet, addig módosítunk, míg 100%-ig elégedet nem leszel. Mi ebben sem támasztunk korlátokat.
Olyan rendszer, ahol gyerekjáték a foglalások kezelése. Mindezt bármiféle jutaléko vagy rejtett költségek nélkül.
Átlagosan 8 hét alatt a legtöbb kérést teljesítjük. Így hónapokat, vagy éveket várnod egy jól működő rendszerr.
Minden részterületet, az adott terület szakértője fogja kiszolgálni. Mivel a felesleges adminisztrációval nem kell foglalkozni, így a teljes fókuszt az igényed felé tudjuk fordítani.
Saját marketing projekttábládon mindig pontosan tudod, hogy melyik mérföldkő hogy áll. Így kontroll alatt tudod tartani a fejlődésedet.
Fix költésg, amivel hosszútávon tervezhetsz! Felejtsd el a bizonytalan pénzügyeket. Velünk kiszámíthatóvá válnak fejlesztései folyamataid!
Szolgáltatásunk legnagyobb előnye a nyugalom és biztonság: Felelesleges meetingek és adminisztráció helyek minőségi munka a vállalási időre!
Folyamatos teltház és automatizált foglaló rendszer, ami akár az extra szolgáltatásokat is kezeli.
Folyamatos teltház a szállodádban, ahol a rendszert nem csak az ügyfél de a kollégák is játsznyi könnyedséggel tudják használni
Kimagasló minőségi folyamatos fejlődéseddel előzd meg a versenytársaidat és lép a picadon a következő szintre.
Előfizetői csomagjainkkal, mindez lehetséges! Prémium dizájn és kimagasló fejlesztés, így márkád nem csak a termékeivel, de a megjelenésével is a legnagyobbak közé emelekedik.!
A folyamatos magasminőséghez ha saját csapatban gondolkozol minimum medior szintű kollégákra van szükséged.
Átlagos bér: Br. 650.000-850.000 Ft/hó
Ahhoz, hogy a csapat valóban eredményes legyen elengedhetetlen egy jó vezető, aki összefogja és irányítja őket.
Átlagos bér: Br. 750.000-1.000.000 Ft/hó
Több projekt során, hogy zavartalan legyen a működés, mindenképpen szükséged lesz Projektmenedzser kollégára is!
Átlagos bér: Br. 750.000-1.000.000 Ft/hó
Ügynökségünk legjobb szakemberei a Te igényeid kivitelezésére fókuszálnak, és 3 munkanapon belül szállítanak.
Előfizetésünket bármikor szüneteltetheted és újraindíthatod! Mi a rendszerben mindezt automatikusan látjuk és azonnal nekiállunk a kivitelezének, amint megnyomod a startgombot!
Egyszerre csak egy kérésen dolgozunk. Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.
659.990 Ft + Áfatól
Egyszerre csak két kérésen dolgozunk. Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.
1.319.990 Ft + Áfatól
Egyszerre csak egyedileg meghatározott számú igényen dolgozunk . Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.
Egyedi ajánlat
Foglalj időpontot és bizonyosodj meg, hogy az a módszer neked valód
Minden hónapban 5% jutalékot kapsz, ha ajánlásod alapján együttműködést kötünk.
Tudatos Cégvezetőként bizonyára maradhatott még benned kérdés, összeszedtük a legfontosabb információt, ami segít neked, hogy melyik csomagunk a megfelelő a számodra.
Jó kérdés! Nézzük meg alaposan ezt a kérdést, egy teljes komplett medior szintű csapat + vezetők havi bére br. 3.920.000 - 4.570.000 Ft. Ettől eltekintve nem biztos, hogy mindig van elég munkája ahhoz, hogy 100%-os leterheltséggel dolgozzanak, így folyamatosan stresszben leszel, hogy kiterheld őket annyira, hogy kijöjjön a matek.
A havi csomagunkkal, olyan gyakran szüneteltetheted és folytathatod az előfizetést, amilyen gyakran csak szeretnéd, így biztosítva, hogy csak akkor fizetsz, amikor van számunkra elérhető munka.
Miután feliratkoztál, annyi igényt adhatsz hozzá a projekttábládhoz, amennyit csak szeretnél, priorizáld be őket és ezeket egymás után szállítjuk le.
A Virtuális Kreatív Iroda mögött a Content Lab Agency csapata áll, Lewandowski Ákos, mint profi UX/UI dizájner és Garajszki Dániel webfejlesztő. Ezen felül folyamatos alvállalkozói csapatunk segít bennünket, hogy mindig kiváló minőségű munkát adjunk át.
Igen! Megértjük, hogy lehet, nincs annyi tervezési van fejlesztési igényed, hogy az egész hónapot kitöltsd. Talán csak egy vagy két igényed van most. Itt jön jól a szolgáltatás szüneteltetése, amit bármikor újraindíthatsz.
Semmi gond! Korlátlan mennyiségben kérhetsz módosítást. Nincs más dolgod, mint az igényedet visszahelyezed a igények (backlog) oszlopba és a priorszálások és a megjegyzésed alapján mi addig módosítjuk, míg 100%-san elégedett nem leszel
Igényeidet rendkívül egyszerűen egy Trello projekttáblán tudod kezelni. Itt az onboarding oszlopban pontosan látod, hogy milyen formában kell leadnod. A teljes folyamat mentetét összeszedtük és leírtuk, így bármikor elérhető a számodra.
Mindezek mellett példa igénykártyákat is találsz, amelyet másolva néhány kattintással már le is adtad az igényedet alig pár perc alatt. Természetesen csatolhatsz mellé képet, videót, dokumentumot, Figma linket.