Automatizált szállás és vendéglátó rendszerek

Saját rendszerrel, csökkentett kitettség
kevesebb Adminisztráció

Turbózd fel az apartmanod vagy a vendégházad forgalmát egy automatizált rendszerrel. A nyár nálad is szóljon a pihenésről, az általunk épített rendszer helyetted dolgozik!

4
Maximum
Ügyféllel
tudunk már csak együtt dolgozni
Vendégház

Automatizált foglalás, jutalékok nélkül? Olyan saját rendszert építünk, ami helyetted dolgozik, mindezt rejtet költségek nélkül

Szállódák

Komplex foglaló rendszer, amit még a repeciós kolléga is játszi könnyedén kezel. Az általunk épített felülettel mindez lehetséges

Akik már a partnereink:

Megbízható partner

Felesleges körök helyett folyamatos Foglalások

Neked nincs más dolgod, mint résztvenni a draft workshopon. Mi az információkat  feldolgozzuk azokat és folyamatosan magas minőségben kidolgozzuk a rendszeredet!

Igény felmérése

Egyedi módszertannal felmérjük, hogy milyen rendszer számodra a leghatékonyabb felület, amely kevesebb kitettséget és adminisztrációt fog neked jelenteni.

Tervezés & fejlesztés

Igényedet átlagosan 10 héten belül már át is adjuk a számodra. Így bátran tervezheted kampányaidat és fejlesztéseidet.

Optimalizálás

Minden felületet, addig módosítunk, míg 100%-ig elégedet nem leszel. Mi ebben sem támasztunk korlátokat.

Újraértelmeztük az együttműködést

Rendszer, amire mindig is vágytál

Olyan rendszer, amikor akkor is foglalást és bevételt hoz, amikor Te is éppen nyaralsz!

Minden elemében Téged támogat!

Egyszerű

Olyan rendszer, ahol gyerekjáték a foglalások kezelése. Mindezt bármiféle jutaléko vagy rejtett költségek nélkül.

Gyors

Átlagosan 8 hét alatt a legtöbb kérést teljesítjük. Így hónapokat, vagy éveket várnod egy jól működő rendszerr.

Hatékony

Minden részterületet, az adott terület szakértője fogja kiszolgálni. Mivel a felesleges adminisztrációval nem kell foglalkozni, így a teljes fókuszt az igényed felé tudjuk fordítani.

Tervezhető

Saját marketing projekttábládon mindig pontosan tudod, hogy melyik mérföldkő hogy áll. Így kontroll alatt tudod tartani a fejlődésedet.

Kedvező

Fix költésg, amivel hosszútávon tervezhetsz! Felejtsd el  a bizonytalan pénzügyeket. Velünk kiszámíthatóvá válnak fejlesztései folyamataid!

Neked való!

Szolgáltatásunk legnagyobb előnye a nyugalom és biztonság: Felelesleges meetingek és adminisztráció helyek minőségi munka a vállalási időre!

CLA - Szállásrendszer

Ha vendégházad van:

Folyamatos teltház és automatizált foglaló rendszer, ami akár az extra szolgáltatásokat is kezeli.

#Foglaló rendszer
#Bankkártyás fizetés
#Naptár integráció
#Extrák kezelése
#Egyedi értesítések
#Webfejlesztés
#Üzemeltetés
#Szakértői csapat
CLA - Szállásrendszer

Ha Szállódád van:

Folyamatos teltház a szállodádban, ahol a rendszert nem csak az ügyfél de a kollégák is játsznyi könnyedséggel tudják használni

#Foglaló rendszer
#Több szobatípús
#Recepciói felület
#Bankkártyás fizetés
#Naptári integráció
#Extrák kezelése
#Egyedi értesítés
#Géprjármű bérlés kezelése
#Üzemeltetés
#Szakértői csapat
Többé már nem akarsz más felületet

Egy Rendszer, számtalan előny

Képzeld el, hogy ezt mind megkapod:

Azonnal kezdődő és átlagosan 10 héten belül átadott kivitelezés
Felesleges sallangok és meetingek nélküli együttműködés, ahol csak a minőségi munkán van a fókusz
Komplex rendszer, ami helyetted dolgozik
Együttműködés rejtett költésgek nélkül
Kimagasló minőségű digitális megjelenés, folyamatosan, felesleges várakozási idő nélkül
Onboarding módszerünk által a rendszert cégen belül bárki könnyedén kezelheti.
Korlátlan módosítási kör: Addig módosítjuk az igényedet, amíg 100%-ig elégedett nem leszel!
Nincsenek rejtett díjak vagy apróbetűs rész minden hónapban csak az előfizetési díjat kell fizetned.

...és ezeket mind elfelejtheted

Átláthatatlan jutalékok és plusz költségek a foglalások után
Feleslege adminisztrációs terhek, amiket a rendszer helyetted könnyen elvégez
Folyamatosan eltűnő alvállalkozókat, akik időnként azért újra előbukkannak...
Változó minőségű és árazású kivitelezések, amelyek nehézkessé teszik a folyamatos fejlődést
Elmúlasztott és kihagyott lehetőségek...
Nincs több visszautasított foglalás vagy elégedettlen vendég, hiszen olyan rendszered lesz ahol könnyen és egyszerűen adhatóak le a foglalások
Újraértelmeztük az együttműködést

Lépj a konkurenciád elé, már most!

Kimagasló minőségi folyamatos fejlődéseddel előzd meg a versenytársaidat és lép a picadon a következő szintre.

A számok nem hazudnak!

Egy egész csapat, egy ember költségén!

Előfizetői csomagjainkkal, mindez lehetséges! Prémium dizájn és kimagasló fejlesztés, így márkád nem csak a termékeivel, de a megjelenésével is a legnagyobbak közé emelekedik.!

Szakember

A folyamatos magasminőséghez ha saját csapatban gondolkozol minimum medior szintű kollégákra van szükséged.

Átlagos bér: Br. 650.000-850.000 Ft/hó

Vezető

Ahhoz, hogy a csapat valóban eredményes legyen elengedhetetlen egy jó vezető, aki összefogja és irányítja őket.

Átlagos bér: Br. 750.000-1.000.000 Ft/hó

Projektmenedzser

Több projekt során, hogy zavartalan legyen a működés, mindenképpen szükséged lesz Projektmenedzser kollégára is!

Átlagos bér: Br. 750.000-1.000.000 Ft/hó

...velünk közel havi 3 Milliót spórolsz

Medior-senior szakemberek

Profi csapatot kapsz!

Ügynökségünk legjobb szakemberei a Te igényeid kivitelezésére fókuszálnak, és 3 munkanapon belül szállítanak.

Lewandowski Ákos
UI&UX Designer
Lovász Attila
Marketing szakértő
Garajszki Dániel
Webfejlesztő

Minden, ami marketingkivitelezés és még annál is sokkal több...

Logó
BrandBook
Katalogús
Webdesign
UI Design
Ikonok
Banner
Névjegykártya
Molinó
Közösségi média kreatív
Hírdetési kreatív
Termékkép
Komplett arculat
WordPress oldal fejlesztés
Webflow oldal fejlesztés
Webshop fejlesztés
Oktatói rendszer fejlesztés
Egyedi weboldal rendszer fejlesztés
Weboldal karbantartás
Weboldal gyorsítás
Weboldal optimalizálás
UX Audit
UX Kutatás
Konverzió Audit
Facebook hirdetés setup
Google Ads hirdetési setup
Landing oldalak tervezése
Drótváz
Marketing Audit
NIncsenek “holt időszakok”

Fizess csak akkor, amikor dolgozunk!

Előfizetésünket bármikor szüneteltetheted és újraindíthatod! Mi a rendszerben mindezt automatikusan látjuk és azonnal nekiállunk a kivitelezének, amint megnyomod a startgombot!

Alap csomag

Egyszerre csak egy kérésen dolgozunk. Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.

659.990 Ft + Áfatól

Egyszerre egy kérésen dolgozunk
Bármikor lemondható vagy szüneteltethető
Korlátlan számú igény adható le
Korlátlan számú márka hozzá adható
Korlátlan számú stock fotó felhasználás
Átlagosan 3 munkanapos szállítás
Teljesített igények viszonteladás
Pro csomag

Egyszerre csak két  kérésen dolgozunk. Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.

1.319.990 Ft + Áfatól

Egyszerre két kérésen dolgozunk
Bármikor lemondható vagy szüneteltethető
Korlátlan számú igény adható le
Korlátlan számú márka hozzá adható
Korlátlan számú stock fotó felhasználás
Átlagosan 3 munkanapos szállítás
Teljesített igények viszonteladás
VIP csomag

Egyszerre csak egyedileg meghatározott számú igényen dolgozunk . Bármikor szüneteltetheted vagy törölheted.

Egyedi ajánlat

Egyszerre egyedi számú igényen  dolgozunk
Bármikor lemondható vagy szüneteltethető
Korlátlan számú igény adható le
Korlátlan számú márka hozzá adható
Korlátlan számú stock fotó felhasználás
Átlagosan 3 munkanapos szállítás
Teljesített igények viszonteladás
Kérdésed van?

Foglalj időpontot és bizonyosodj meg, hogy az a módszer neked valód

Díjazzuk ajánlásodat

Minden hónapban 5% jutalékot kapsz, ha ajánlásod alapján együttműködést kötünk.

Gyakran ismételt kérdések

Maradt még benned kérdés?

Tudatos Cégvezetőként bizonyára maradhatott még benned kérdés, összeszedtük a legfontosabb információt, ami segít neked, hogy melyik csomagunk a megfelelő a számodra.

Miért ne alkalmaznék egyszerűen egy saját csapatot?

Jó kérdés! Nézzük meg alaposan ezt a kérdést, egy teljes komplett medior szintű csapat + vezetők havi bére br. 3.920.000 - 4.570.000 Ft. Ettől eltekintve nem biztos, hogy mindig van elég munkája ahhoz, hogy 100%-os leterheltséggel dolgozzanak, így folyamatosan stresszben leszel, hogy kiterheld őket annyira, hogy kijöjjön a matek.

A havi csomagunkkal, olyan gyakran szüneteltetheted és folytathatod az előfizetést, amilyen gyakran csak szeretnéd, így biztosítva, hogy csak akkor fizetsz, amikor van számunkra elérhető munka.

Van-e limit arra, hogy hány igény vehetek fel a projekttáblámra?

Miután feliratkoztál, annyi igényt adhatsz hozzá a projekttábládhoz, amennyit csak szeretnél, priorizáld be őket és ezeket egymás után szállítjuk le.

Kik a Virtuális Kreatív Iroda dizájnerei és fejlesztői?

A Virtuális Kreatív Iroda mögött a Content Lab Agency csapata áll, Lewandowski Ákos, mint profi UX/UI dizájner és Garajszki Dániel webfejlesztő. Ezen felül folyamatos alvállalkozói csapatunk segít bennünket, hogy mindig kiváló minőségű munkát adjunk át.

Valóban bármikor szüneteltethetem és újraindíthatom?

Igen! Megértjük, hogy lehet, nincs annyi tervezési van fejlesztési igényed, hogy az egész hónapot kitöltsd. Talán csak egy vagy két igényed van most. Itt jön jól a szolgáltatás szüneteltetése, amit bármikor újraindíthatsz.

Mi van ha módosítani szeretnék az átadott terven és fejlesztésen?

Semmi gond! Korlátlan mennyiségben kérhetsz módosítást. Nincs más dolgod, mint az igényedet visszahelyezed a igények (backlog) oszlopba és a priorszálások és a megjegyzésed alapján mi addig módosítjuk, míg 100%-san elégedett nem leszel

Hogyan adjam le az igényeimet?

Igényeidet rendkívül egyszerűen egy Trello projekttáblán tudod kezelni. Itt az onboarding oszlopban pontosan látod, hogy milyen formában kell leadnod. A teljes folyamat mentetét összeszedtük és leírtuk, így bármikor elérhető a számodra.

Mindezek mellett példa igénykártyákat is találsz, amelyet másolva néhány kattintással már le is adtad az igényedet alig pár perc alatt. Természetesen csatolhatsz mellé képet, videót, dokumentumot, Figma linket.

ELőfizetek